Crveno je ljubav










Ovog ljeta najtraženije će biti bluze. Pitate se kakve, koje boje, kroja i kog stila?
Nema potrebe da se mučite pretjerano, jer će se ovog ljeta nositi apsolutno sve. Nosićemo klasične košulje, čipkane i providne bluze, bluze koji liče na korsete, bluze sa volanima, resama  i vezom, a ako vam ni to nije dovoljno obucite bluzu potpuno prekrivenu šljokicama u kojoj ćete izgledati kao prava kraljica plesnog podijuma. Boje i dezeni biće raznovrsni
Meni je najzanimlljiviji popularni vez. Vezene haljine i bluze izgledaju originalno i kreativno, čak i jednostavnih modela.Ja sam soju pronašla na SheIn.  Online stranica SheIn na tržištu nudi elegantne haljine  ili modela bluza sa mirnim vezom izrade. U svakom slučaju, vlasnik tih haljina će istaknuti svoj dobar ukus, originalnost i kreativnost modnih rješenja u stvaranju moderne slike.


Prvo se vez na haljinama koristio samo u narodnim nošnjama. Tokom vremena, ova vrsta ukrasa postala je svakodnvnica. Izvezena slika često predstavljena u cvjetnim temama, kao i raznim popularnim ukrasima. Modeli haljina, vezene rukom, omogućuju širok raspon slike predmeta. Ona igra važnu ulogu mašte autora.


Dizajneri nude svijetlu podlogu s mirnim vezom, kao i modele u pastelnim bojama s bogatim uzorcima. Međutim, vez na tamnoj tkanini izgleda spektakularno. Crne bluze i haljine s vezom su popularne. Osim činjenice da je vez dobro vidljiv, sama haljina naglašava figuru.

8 komentari:

  1. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. Dopada mi se kako si uklopila crveno i crno. Prelepo izgleda. Slike su odlicne.

    Uclanila sam se, ako zelis uzvrati
    https://smallwomenscorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Hello!
    I loved your post hehe. I just discovered your blog and I'm following you, would you follow mine?
    Hug

    OdgovoriIzbriši
  4. ¡Hello!
    Beautiful photos. Great post.
    I'm your new follower.
    Follow for follow? :)
    https://aprovechalavidacadadiaa.blogspot.com.es/
    ¡Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Sviđa mi se kontrast crvene i crne. :)

    Ako želiš da se zapratimo, javi mi na mom blogu:
    starshinebeauty.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasan look, oduševljena sam! :)

    Sviđa mi se tvoj blog, zapratila sam te. Voljela bih da posjetiš moj:
    Carstvo zapisanih misli
    i zapratiš me natrag ako želiš da ostanemo u kontaktu. Želim ti ugodan dan i nadam se da se čitamo! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    https://panidomubloguje.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši